Kupac ima pravo odustati od naruđbe u roku od 2 sata od vremena
potvrđene narudžbe .
Potrebno je poslati broj ponude, ime i prezime na naš e-mail info@truckshop.hr
Mi smo dužni da Vas obavijestimo o otkazivanju vaše naruđbe-
U slućaju plaćanja unapred internet bankarstvom ili na neki drugi
naćin,cjeli iznos uplate vraćamo na vas račun sa kojeg je plačeno ,osim ako vi
ne
navedete drugi račun za povrat.
Uputa za jednostrani raskid ugovora o kupnji sklopljen na daljinu u roku 14
dana:
Rok za jednostrani raskid ugovora,iznosi 14 dana od dana kad je vama ili
trećoj osobi koju ste vi odredili,a koja nije prevoznik,roba koja je predmet
ugovora predana u posjed.Ugovor možete jednostrano raskinuti bez
navedenog razloga. Morate nas obavjestiti o svojoj odluci o jedno strajnom
raskidu
ugovora prije isteka roka. Obavijest sadržava Vaše ime i
prezime,adresu, broj telefona i e-mail adresu.
Povrat uplačenog iznosa:
Povrat novca koji smo od vas primili,
uključujući i troškove isporuke,najkasnije u roku 14 dana od primitka obavjesti
o jednostranom raskidu ugovora
vračamo na vaš račun,osim ukoliko ste odabralidrugu vrstu
isporukea koja nije najeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vračena.
Troškovi,povrat robe:
Povrat robe u trošku kupca-izravne troškove povrat robe morate
snositi sami u vašem trošku. Proizvod i ambalaža ne smije biti oštećen.
Povrat robe u našem trošku-možete koristiti u sljedećim
slučajevima:
-isporuka robe koja nije naručena
-isporuka robe koja ne odgovara opisu na webshopu
-isporuka neispravne robe,koja podrazumijeva i kvarove unutar 14
dana od dana preuzimanja pošiljke ili roba koja ima vidljive nedostatke ili
oštečenja.
U tim navedenim slučajevima mi šaljemo DPD Expres u našem trošku.
Molimo Vas pošaljite sliku oštećenja na e-mail info@truckshop.hr
Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe:
Potrošač je odgovoran u slučaju lošeg rukovanja robom,osim
onog kojeg bi bilo potrebno za utvrđivanjeprirode,obilježlja i funkcionalnost
robe.
Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda:
Sukladno zakonu o zaštiti potrošača na odnose potrošača(krajnjeg
korisnika) i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu,primjenjuju
se odredbe zakona o obaveznim odnosima(NN35/ o5,41/ o8, 125/ 11,
78 /15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.Potrošač je obavezan
obavijestiti prodavatelja o postojanj vidljivih nedostataka
bez odgađanja,a najkasnije u roku od dva mijesesa od dana kad je otkrio
nedostatak.
Kao prodavatelj ne odgovaramo za materijalni dedostatak prodane
stvari koja se pokaže nakon dvije godine od prodaje stvari.
Reklamacije potrošača u EU:
Posebnom regulativom EU15.02.2016. diljem cijele EU
sporove vezane za online kupnju možete rješavati putem ODR platforme.Znači ako
naiđete
na problem tijekom online kupnje unutar EU(neispravni
proizvod, ne mogućnost zamjene proizvoda itd).Platformu mogu koristiti
potrošači i trgovci.
Prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena
jezika EU.